Meral Akşener'den istifalara cevap: "Bu bir savaş ilanıdır, ben varım"

 


İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, İYİ Parti Uşak İl Başkanlığını ziyaret ederek parti binasında açıklamalarda bulundu. Partisinin iç işlerine diğer partiler tarafından karışıldığını söyleyen Akşener, "Ben bu konuda idmanlıyım. Şu an itibarıyla bir savaş ilanı olarak kabul ediyorum. Varım buyursunlar" dedi.

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, bir dizi ziyaret ve 2024 Yerel Seçimleri'nde partisinin Uşak adaylarını açıklamak üzere kente geldi. İlk olarak İYİ Parti Uşak İl Başkanlığına ziyaret gerçekleştiren Akşener, burada açıklamalarda bulundu. Son zamanlarda peşin sıra gelen istifalara cevap veren Akşener, savaş açtığını duyurdu.


Akşener, "Dün akşam bir televizyon programında konuşuldu hem Ankara hem İstanbul'da pazarlıklar yapılmış. Benim bilgim yok. Teşkilat Başkanı beyfendinin bilgisi yok, Yerel Yönetimler Başkanı burada onun bilgisi yok. Belediye Meclis Üyesi parti adına diplomasi yapıyor. Nasıl oluyor bu. İlk defa partimize yönelik kurumsal bir operasyon olduğu ortaya çıktı dün. Ankara'yı İstanbul'u isimlerine kadar paylaşmışlar. Hiçbirinden haberim yok. Ankara'yı paylaşmışlar, İstanbul'u bilmiyorum isimlerine kadar. Mesela Polatlı'ya eski Ankara İl Başkanımız, GİK üyemiz Yetkin Öztürk gelecekmiş. Ama bunlar CHP'den aday olacakmış. Daha ilginci de Gölbaşı'na da Yakup Odabaşı gelecekmiş. Hiçbirinden haberim yok. Bu, bir siyasi partinin içişlerine karışmak demektir. Şu an itibariyle bir savaş ilanı olarak kabul ediyorum. Varım, buyursunlar. Ben idmanlıyım" ifadelerini kullandı.

Yorum Gönder

0 Yorumlar